Find a reputable business?

Complaints and Resolutions

CURE Auto Insurance complaints

214 Carnegie Center Suite 301
Princeton, NJ 08540
| Get Directions

(800) 535-2873

http://cure.com

File a complaint in less than 5 minutes!

Our complaint services are free and our team of expert mediators will assist in resolving complaints with businesses.

File Complaint

Total Amount in Dispute:
$29,482.00

Total Amount Settled:
$0.00

Complaint Experience

100%

Complaint Resolution Index (CRI)

BCA's Summary and Analysis:

Our complaint history for this company shows the company gave proper consideration to complaints presented to them.

Read More

Complaint Closing Statistics

5 complaints against CURE Auto Insurance closed in last 3 years.
Complaints Type of response
0 Making a full refund, as the consumer requested
0 Making a partial refund
2 Agreed to make an adjustment
0 Refusing to make an adjustment
3 Refuse to adjust, relying on terms of agreement
0 Unanswered

5 complaints against CURE Auto Insurance

Sort by

9/29/2026

RESPONSE: Agreed to make an adjustment Amount in Dispute: $333.86 Amount Settled: $0.00

Customer Complaint

9/4/2026

I was a policy holder at cure until they committed fraud a took money out of my wife account twice in one month.i have proof and I called and was told it's a 25 day pay policy..which I was never notified.. Resolution Sought I want them to give me all my money back this isn't the first time they scam me...I have proof they took my money..

Read More

Company Response

9/16/2026

September 16, 2026 Business Consumer Alliance 315 N. La Cadena Drive Colton, CA 92324 Re: Complaint ID: 99044772 To Whom it May Concern: Please accept this letter in response to your correspondence, which included the above-referenced complaint. CURE contacted the complainant by email on September 11, 2026, and resolved any outstanding issues. We trust that the above information satisfies your concerns. Sincerely, Ursula Lewis Customer Relations Center Manager CURE Auto Insurance

Read More

9/3/2026

RESPONSE: Refuse to adjust, relying on terms of agreement Amount in Dispute: $20,000.00 Amount Settled: $0.00

Customer Complaint

8/19/2026

This company is running a complete scam for car insurance they charge you every month for full coverage on auto pay and when you have a claim they refuse to pay out, they take your money and then cancel your insurance with no explanation. I have never had to deal with such abuse from an insurance company. Resolution Sought Pay me back for all the damages, and emotional distress to my mental health and stability,

Read More

Company Response

8/21/2026

August 21, 2026 Business Consumer Alliance 315 N. La Cadena Drive Colton, CA 92324 Re: Complaint ID: 99044598 To Whom it May Concern: Please accept this letter in response to your correspondence, which included the above-referenced complaint. Through the complaint, the complainant seeks resolution of a claim. The complainant’s referenced policy was voided from the date of inception. As a result of this void, the complainant’s referenced claim was subsequently denied. We trust that the above information satisfies your concerns. Sincerely, Greg Osborn AVP, Claims Operations

Read More