Find a reputable business?

Complaints and Resolutions

Online Divorce Technology LLC complaints

200 Continental Drive, Suite 401
Newark, DE 19713
| Get Directions

(866) 927-1400

http://www.onlinedivorce.com

File a complaint in less than 5 minutes!

Our complaint services are free and our team of expert mediators will assist in resolving complaints with businesses.

File Complaint

Total Amount in Dispute:
$298.00

Total Amount Settled:
$0.00

Complaint Experience

50%

Complaint Resolution Index (CRI)

BCA's Summary and Analysis:

Our complaint history for this company shows that the company responded to and gave proper consideration to most complaints. However, some complaints are unresolved meaning the company failed to properly address the complaint allegations or their response was inadequate.

Read More

Complaint Closing Statistics

2 complaints against Online Divorce Technology LLC closed in last 3 years.
Complaints Type of response
0 Making a full refund, as the consumer requested
0 Making a partial refund
0 Agreed to make an adjustment
0 Refusing to make an adjustment
2 Refuse to adjust, relying on terms of agreement
0 Unanswered

2 complaints against Online Divorce Technology LLC

Sort by

2/22/2024

RESPONSE: Refuse to adjust, relying on terms of agreement Amount in Dispute: $159.00 Amount Settled: $0.00

Customer Complaint

2/5/2024

I paid for a service on January 19, and initially began filling in the forms and realized I could not complete them. I am a military spouse and will need the assistance of a JAG attorney who is familiar with retirement. Onlinedivorce has told me since I began filling out the forms I will only receive 50 of what I paid back. I answered 16 questions out of 88 that is not 50, however they will not budge. I requested this refund on 1/31/24 via electronic mail and via phone previous to my email. Resolution Sought Since I am not able to utilize the services I would like a full refund so that I may use those funds to file once I receive USMC assistance.

Read More

Company Response

2/7/2024

As stated in our refund policy, "We provide significant services beyond the generation of your forms. Answers to common questions, filing instructions, and customer care provided during the process of using our site are just some of the valuable services we provide. For this reason, we, unfortunately, cannot grant a refund in cases where a customer has accessed our post-purchase services, including our post-purchase questionnaires, forms, instructions, and customer care center, unless there’s a flaw in our underlying documents. If you have not accessed our post-purchase services, however, you can request a refund within 30 days of purchase." ??Our refund policy can be viewed here: ?https://www.onlinedivorce.com/policies/ Our records indicate this customer completed the entire questionnaire and, therefore, is not eligible for a full refund. We invite them to respond to our email regarding this matter.

Read More

Customer Rebuttal

2/11/2024

I was told that I would receive half of my deposit back and to this date received nothing. I am unable to utilize and navigate this online divorce process without the assistance of a JAG Attorney which is free to me. I have made several phone calls and was either hung up on or completely disregarded. The professionalism of the people who answer are questionable and I do not feel confident in the ability without having to pay additional monies as you offer for online lawyers assistance. As a military spouse my assets are minimal and the fact that I will not be using your service it is unconscionable that you would not provide a refund and instead choose to take my money and keep it.

Read More

11/20/2023

RESPONSE: Refuse to adjust, relying on terms of agreement Amount in Dispute: $139.00 Amount Settled: $0.00

Customer Complaint

10/27/2023

I filed for divorce online and they refuse to give me my money back on the next day. Very unprofessional. I want my money back. Resolution Sought Give me my money back.

Read More

Company Response

11/7/2023

?We apologize for your frustrations. ?As we explain on our website, in our phone conversations with you, and in the emails we sent to you, we cannot grant a refund in cases where a customer has accessed our post-purchase services, including our post-purchase questionnaires, forms, instructions, and customer care center unless there's a flaw in our underlying documents. You have utilized our post-purchase services. Our refund policy, which can be found here: https://www.californiaonlinedivorce.com/guarantee/

Read More